| Publicidad |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Álbum |
|
|
|
|
|
|
|
El Grand Modus i el nou Modus, per al 2008
Lleida - Redacción
2007-10-16
|
Renault actualitza el monovolum Modus amb canvis d’aspecte i amb una nova versió amb major longitud denominada Grand Modus. Tots dos models, el Modus i el Grand Modus, estaran a la venda a començaments de 2008.
|
|
El Modus augmenta en 81 mm la seva longitud (3.873 mm) a causa de canvis en els para-xocs i la portalada. La nova versió Grand Modus té 4.034 mm de llarg (161 mm més llarg que el nou Modus) i fa que sigui similar a la d’un Opel Meriva.
El Grand Modus té una distància entre eixos allargada en 93 mm (2.575 mm), igual a la qual té el Clio, i el voladís del darrere també és 67 mm més gran en el Grand Modus (657 mm).
Segons la versió d’equipament, la banqueta del darrere de seients pot convertir-se de tres a dues places i tenir regulació longitudinal. El Modus té un volum mínim de 217 l i màxim de 293 l. El maleter de la versió Grand Modus és gran: varia de 305 l a 410 l. Plegant i abatent els seients del darrere, el volum augmenta fins a 1.302 i 1.454 l respectivament.
Exteriorment, canvien els para-xocs, la graella, els fars i pilots, els retrovisors exteriors i la portalada del maleter. A l’interior no hi ha canvis importants, tan sols els que pogués haver en relació amb les tapisseries, la decoració i l’equipament.
La gamma de motors serà similar a la del Modus que es ven en l’actualitat, que està disponible amb dos de gasolina (1,1 l de 75 CV i 1,1 l turboalimentat de 101 CV) i tres Dièsel (1,5 l dci de 68 CV, 1,5 l dci de 86 CV i 1,5 l dci de 106 CV).
|
|
|