Lleida
-2 - 12° C (sol)
97% 26 km/h

23 febrer 2018

El Clúster de l'Oli impulsat des de Lleida traurà al mercat una marca gourmet amb un mínim de 3.000 ampolles



També treballa per potenciar i diferenciar l'oli amb més concentració d'antioxidants per combatre malalties cardiovasculars


L'Associació Clúster de l'Oli de Catalunya, que agrupa actualment catorze productors de les comarques de Lleida, preveu tenir a punt per a la pròxima campanya 2018-2019 una marca conjunta d'oli gourmet que sortirà al mercat amb un mínim de 3.000 ampolles de mig litre. El nom de la marca encara no s'ha volgut desvetllar però ja està registrada.

El Clúster es va crear fa dos anys impulsat pel consorci de promoció econòmica GLOBALleida, que aglutina institucions públiques i empresarials del territori. Segons el responsable de projectes sectorials de GLOBALleida, Josep Maria Barrufet, amb la nova marca es vol donar sortida a l'oli més exclusiu però també es pretén que faci de motor per aportar valor afegit a la resta de la producció, que encara es ven majoritàriament a granel tot i ser de gran qualitat. I és que un estudi fet pel consorci constata que l'oli lleidatà que es ven envasat amb marca pròpia no arriba al 30%.

Més informació accedint al web com a subscriptor/-a en aquest enllaç



SOBRE L'AUTOR

Articles relacionats

Amb el suport de: