Lleida
22-38° C (sol)
97% 26 km/h

24 juny 2017

La fàbrica de San Miguel a Lleida, escenari musical per un dia amb Manel de cap de cartell



Food trucks serviran menjars d’arreu del món, en el que pretén ser una festa oberta a la ciutat on s’inicià la història de San Miguel a l’estat espanyol


El centre de Producció de San Miguel a Lleida serà l’escenari de “Music Explorers a la Fàbrica” el proper 17 de setembre amb el grup Manel com a cap de cartell. Es tracta del primer concert que organitza la marca a la seva seu de Lleida, ciutat on implantà el seu primer centre de producció l’any 1957, i del qual l’any vinent se’n celebrarà el 60è aniversari.

El concert, amb el lema “Així sona la fàbrica de Lleida” es convertirà doncs en la presentació oficial en terres lleidatanes del quart disc dels Manel, “Jo competeixo”, que va sortir al mercat el 8 d’abril d’aquest any. Serà a més, la única oportunitat de veure els Manel a Lleida, on no tenen cap altre concert previst a hores d’ara.

Sota el concepte Music Explorers, San Miguel ha dissenyat una gran festa oberta a la ciutat que s’iniciarà el dissabte dia 17 de setembre a partir de les 19.00 h, hora que s’obrirà les portes al recinte. La prèvia anirà a càrrec de la cantant guineana establerta a Barcelona Nakany Kanté. L’actuació dels Manel es preveu cap a les 23.00 h. La festa es preveu que s’allargui fins les 01.30 h amb diverses sessions entre actuació i actuació del DJ Floro.

Busos per promoure un consum responsable i espai gastronòmic amb menjar d’arreu del món

L’entrada, que ja està a la venda per Ticketmaster a 10 euros, (http://www.ticktackticket.com/entradas/goto.do?claves=.126740ç) inclou dues consumicions de cervesa.

Per tal de promoure un consum responsable, s’habilitaran autobusos que sortiran cada quart d’hora des de diferents punts de la ciutat de Lleida i que traslladaran gratuïtament als que vulguin assistir-hi. El punt de sortida/arribada serà la plaça Ricard Vinyes cantonada Av. Prat de la Riba, des de dues hores abans del concert i un cop ja finalitzat.

La festa, inclourà també un apartat gastronòmic que pretén atansar la visió exploradora de la marca, present a més de 20 països d’arreu del món. Per aquest motiu, s’ha previst la instal·lació de diversos foodtruck amb menjars de diferents indrets, així com d’altres sense gluten i productes de Km O.

Més informació accedint al web com a subscriptor/-a en aquest enllaç



SOBRE L'AUTOR

Articles relacionats