Lleida
16 - 30° C (sol i núvols)
97% 26 km/h

22 juliol 2018

'Segrejar'



Fa deu anys que una coneguda marca de cerveses va inventar i posar de moda la paraula “mediterràniament” gràcies a un anunci publicitari que ven estiu, vacances, música, platja, diversió… Petites històries refrescants a l’estil dels esperats espots que acostumava a fer cada temporada una marca de cola o per nadal una firma de cava. Ha quedat demostrat que la fòrmula funciona bé. Independentment de si això ha anat o no acompanyat d’un increment de vendes dels productes promocionats, el que està clar és que el missatge impacta en els espectadors. Solen ser campanyes publicitàries de marques potents que es poden permetre el luxe d’invertir grans quantitats de diners en un determinat tipus de publicitat que, en teoria, els surt rentable. Potser els creatius d’empreses lleidatanes podrien plantejar-se fer promocions similars amb la fruita o  l’oli (els caragols diria que no ho necessiten). ¿Què us semblaria segrejar a Lleida o a Balaguer per la canalització a ritme de lo Pau de Ponts? O bé ¿fruitejar a Seròs, Alcarràs o Torres de Segre amb els Pastorets Rock tot cantant “Som de l’oest de Catalunya….” Potser és una bajanada però jo tampoc m’hagués cregut mai que vindrien turistes a collir fruita, fer conserva, munyir vaques o alletar corders.    



SOBRE L´AUTOR

0 Comentaris

    No comments

Aporta el teu comentari

Add comment - required field

Amb el suport de: