Lleida
7-27° C (sol)
97% 26 km/h

23 abril 2017

Què menjar el dia 2?



Nadal és sinònim de festa, reunions familiars, regals i menjar. Molt menjar. Però tranquils, avui no faré un article sobre tots els sucres, greixos dolents, processats, farines refinades i demés ingredients que regnen a les taules en aquestes dates. Com s’acostuma a dir, un dia és un dia i, encara que el Nadal duri tres setmanes, tampoc passarà res per passar-se una mica de la ratlla. Ara bé, què passa després? El ‘michelín’ s’ha convertit en ‘michelón’, els pantalons ens xuclen una mica més i les digestions no acaben de ser del tot bones. I què dir de l’estat d’ànim. Els excessos també influeixen en la nostra forma de ser i estar. Per sort, el cos humà, si el cuides, és molt agraït així que si voleu recuperar el temps perdut, després de festes al vostre rebost no poden faltar ingredients com l’api, les carxofes i el nap. Tampoc les infusions depuratives com la cua de cavall i les fruites més diürètiques com la pinya. Dinar purés, sense afegir-hi llet ni formatges, introduir en cada àpat verdures de fulla verda crues i reduir els làctics, el pa, els dolços i l’alcohol, també faran el nostre inici d’any, com a mínim, molt més lleuger. Els meus desitjos pel 2017? Salut, evidentment.



SOBRE L´AUTOR

0 Comentaris

    Sense comentaris

Aporta el teu comentari

La teva adreça no serà publicada. Els camps requerits estan marcats amb *