Lleida
20-32° C (sol i núvols)
97% 26 km/h


Aitona impulsa el turisme agrari i presenta un segell de fruita propi



'Fruita d'Aitona', la marca per impulsar el producte local


Aitona iniciarà una campanya de turisme amb l’objectiu “d’acostar al gran públic el món de la fruita” i “difondre els valors del municipi”, segons va explicar ahir l’Ajuntament d’aquest poble. En la seva tercera edició, el projecte Aitona en fruita estarà centrat en el moment de recollida de la fruita i durant tot el mes de juliol s’oferiran visites guiades pels camps i per diferents espais del patrimoni local.

La iniciativa es va presentar ahir a la Diputació de Lleida, en un acte que va comptar amb la presència de l’alcaldessa Rosa Pujol, i altres autoritats de Turisme. Pujol es va referir al nombrós públic que, de fa anys, visita el conegut ‘mar rosa’ d’Aitona durant l’època de floració. Sobre això, va assegurar que “no ens volem aturar aquí” assegurant que cal nodrir el projecte de “nou contingut”. Les visites, que se succeiran durant tot el mes de juliol, comptaran amb la presència de pagesos de la zona, que explicaran de primera mà el cicle de la vida de l’arbre fruiter.

El segell 'Fruita d'Aitona'

El consistori s’ha mostrat molt optimista amb la presentació de la marca ‘fruita d’Aitona’, un segell de qualitat pensat per impulsar la fruita local. Asseguren també que aquest ajudarà a potenciar la fruita d’Aitona com a reclam turístic i motor de desenvolupament. Sobre això, l’alcaldessa va assegurar que el segell “obrirà noves oportunitats de comercialització” i que “ens farà somiar, perquè no, en la possibilitat d’aconseguir en el futur una Denominació d’Origen”.

Més notícies a l'edició de LA MAÑANA en paper



Articles relacionats