Lleida
17-33° C (sol)
97% 26 km/h


La Vall de Boí estrena una campanya de promoció que uneix romànic, falles i cel fosc



La iniciativa vol donar a conèixer el seu potencial turístic


La Vall de Boí ha estrenat una nova imatge i campanya de comunicació de cara a la promoció turística. En aquesta nova campanya es destaquen els tres Patrimonis de la Vall: el conjunt romànic Patrimoni Mundial, les falles Patrimoni Cultural Immaterial i la destinació Starligth, tres declaracions que són l’eix principal d’aquesta nova iniciativa de comunicació de la Vall de Boí. 

La campanya vol ser directa, experiencial i sobretot molt atractiva, amb imatges reals, el seu patrimoni cultural, natural, les activitats turístiques, els esports, el termalisme, la gastronomia, les tradicions. El tret de sortida de campanya  es farà aquesta setmana amb la posada en funcionament d’uns camions que fan ruta des dels Pirineus cap a tota la Península amb una imatge que uneix aquests 3 patrimonis: el cel nocturn, el romànic i les falles amb l’eslògan On els Pirineus toquen el cel. 

Tot i que també s’anirà adaptant l’eslògan incentivant crear més vincle amb usuaris i visitants, invitant a tocar el cel de la Vall de Boí (on tocar el cel només depèn de tu) amb els cinc sentits: admirant el conjunt romànic Patrimoni Mundial, descobrint el Parc Nacional, únic a Catalunya; fent Salud al Balneari de Caldes de Boí, inclòs al Llibre Guinness; gaudint d’una gastronomia d’alçada, corrent pels camins del Centre Trail. 

Més notícies a l'edició de LA MAÑANA en paper



SOBRE L'AUTOR

Articles relacionats