Mollerussa va habilitar un refugi temporal per animals l’any 2019 amb l’objectiu de poder acollir en una primera instància els animals abandonats en els carrers de la ciutat, un equipament que va gestionar una protectora d’animals.
El Consell Comarcal del Pla d’Urgell i l’Ajuntament de Mollerussa estan buscant una solució de consens per habilitar una gossera comarcal, donat que actualment els consistoris que recullen animals abandonats els han de portar a la gossera de Lleida, segons va explicar el president de l’ens comarcal Rafel Panadès.
Un servei que suposa un cost pels Ajuntaments i en canvi es gratuït pels particulars, etziba Panadès. El president té prevista una reunió amb l’alcalde de Mollerussa per conèixer les intencions al respecte de la capital, que actualment compta amb un refugi temporal. Panadès explica que la gossera és necessària, però cal el consens de tots els Ajuntaments. Per la seva banda l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona va assegurar que no està disposat a fer la inversió, però que es pot parlar de cedir els terrenys.