“No he parlat amb el president. Ell va dir el que va dir i sé que tot el que fa és pensant en el millor per al club. Si en alguna cosa no estic d’acord l’hi diré en privat “. Molo va voler donar per tancada la crisi oberta per la roda de premsa d’Albert Esteve després de la derrota contra l’Espanyol B i es va centrar en el partit d’avui contra el Cornellà.
La setmana ha estat dura en el si de el Lleida Esportiu i culmina avui amb la visita a l’difícil camp d’una UE Cornellà a l’alça que està empatat a 19 punts amb els de la capital de Segrià. La bona notícia és que Molo va assegurar ahir en la seva compareixença prèvia a el partit que “la setmana de treball ha estat molt bona”. A més, Molo ha considerat que “crec que tenim ben preparat el partit”.
La pregunta era obligada, després que el president decidís que ni l’entrenador ni els jugadors compareguessin davant la premsa després de perdre a casa contra el filial blanc i blau (0-3). ¿Se li va passar a Molo pel cap dimitir? “No. A la fin quan perds de la manera que vam perdre estem tots fotuts i cal ser freds. Si algun dia em arribés a plantejar això és perquè entengui que la meva aportació aquí no està ajudant, però mai podria deixar tirat a aquest club ni als jugadors “. “Conec l’Albert, tot i que la comunicació diària la faig amb Jordi (Esteve) -el director esportiu- perquè el presi està poc per Lleida, però està tot parlat i la importància que li dono és mínima”, va explicar Molo sobre la situació. Això sí, el tècnic va aclarir també que la decisió de comparèixer únicament ell va ser exclusiva de president. “És el cap; de fet em vaig assabentar per twitter “, va dir Molo.
I a tot això els lleidatans afronten avui un partit crucial en un camp semblant a el de l’Llagostera on el club ha viscut nits amargues però també victòries memorables. “Que el camp sigui un handicap no vol dir que no anem preparats; tenim les armes per guanyar-lo “, va afirmar Molo.
Els convocats per al partit són Pau Torres, José Ruiz, Simic, Fall, Joanet, Marc, Raúl, Cano, Abel, Jauregi, Víctor, Yasser, Torras, Cèsar, Eneko, Araujo, Álvaro, Bagayoko, Abraham i Van Rijn.