Lleida
-2/9° C (sol i núvols)
97% 26 km/h


Torrons Alemany presenta una col·lecció amb valor social



Il·lustrades per artistes amb discapacitat de les entitats Ilersis, Fundació Aspros, La Torxa i Estel


Torrons i Mel Alemany va arrencar ahir amb una Torronada a la Llotja la campanya per al 2019 amb la presentació d'una col·lecció amb valor social.

Aquest any s'han presentat quatre models amb il·lustracions inspirades en les abelles elaborades per persones amb discapacitat de quatre entitats lleidatanes que treballen per a la marca: Ilersis Shalom, Fundació Aspros, La Torxa i Estel.

La caixa, que aquest any a més de contenir torrons també inclou com a novetat la mel, està pensada per a ser "un regal dolç amb valor social que es pugui adquirir tot l'any", explica el gerent d'Alemany, Ferran Alemany, i conté els productes premiats als Great Taste Awards, en els quals Alemany va ser l'empresa més premiada.

El projecte artístic d'aquest any ha basat la seva importància en l'expressió, premiant les il·lustracions de Sílvia Tribulietx (Ilersis Shalom), David Padilla (Fundació Aspros), Jèssica Vidal (L'Estel) i Josep Giralt (La Torxa). L'acte de presentació de la nova col·lecció va consistir en un tast de torrons i una actuació musical del cantautor de Balaguer Joan Blau, que va dedicar als assistents la cançó Ulls de mel i torró, tema del seu últim disc La Clau.

La vetllada d'ahir es va emmarcar dins el projecte L'Univers Alemany: Art, Cultura, Humanitat, que es tradueix en l'aposta per l'art per promocionar el territori, amb una aposta per la cultura i la humanització dels processos de producció. Les caixes es poden adquirir a les botigues Bo de Shalom de Lleida, al Monestir de les Avellanes, a la botiga Delsams de Balaguer ia la botiga OliCastelló de Castelló de Farfanya.

Més notícies a l'edició de LA MAÑANA en paper



SOBRE L'AUTOR

Articles relacionats