Lleida
17-32° C (sol)
97% 26 km/h


La Paeria vol reunir tota l’oferta turística sota el paraigües d’una ‘marca’ que visibilitzi Lleida



El nou tinent d’alcalde, Paco Cerdà, va assegurar ahir que aquest serà un gran objectiu dels pròxims 4 anys a la regidoria


<br />El nou tinent d’alcalde de Turisme, Paco Cerdà, s’ha fixat com a objectiu impulsar la ‘marca’ de la ciutat de Lleida com a potenciadora del turisme a la ciutat. Per a Paco Cerdà, tinent d’alcalde de Promoció Econòmica i Emprenedoria –i per tant responsable de turisme– la ciutat no és suficientment “visible” a escala turística. Per això s’ha fixat com un dels objectius dels pròxims 4 anys aplegar tota l’oferta turística sota un sol paraigües que la faci més identificable.

De la mateixa manera que la marca ‘Ara Lleida’ de la Diputació ha estat un model d’èxit en promocionar tota la demarcació en els darrers 30 anys (pàg. 4), Cerdà vol aconseguir el mateix a escala de ciutat. L’objectiu de la regidoria doncs, se centrarà en el missatge i la comercialització de la ciutat a l’exterior com a conjunt, amb aquest objectiu clar, el tinent d’alcalde deixava clar que encara no està decidit si aquest objectiu es traduirà en un logo concret. Serà en els pròxims mesos quan, juntament amb el treball dels tècnics, establiran l’estratègia a seguir i decidiran en què es tradueix aquesta voluntat de l’Ajuntament.

En declaracions ahir a LA MAÑANA, Paco Cerdà és mostrava optimista amb l’èxit del projecte, donada la bona salut de la qual, segons ell, gaudeix el turisme a la ciutat. En aquesta línia, el tinent d’alcalde recordava que la ciutat ha rebut 17.500 visitants en el primer semestre del 2019, amb una despesa mitjana de 200 euros per persona. Tot això es veuria afavorit pel fet que l’oferta hotelera i de restauració a la ciutat és “bona” i a preus “adequats”, va assegurar. Igualment, l’Oficina de Turisme de Lleida ha tancat l’any amb un augment de visitants de l’1,5% respecte al mateix període de l’any anterior.

El tinent d’alcalde també va destacar els congressos i trobades que acull la ciutat, assegurant que la resposta que els hi arriba per part dels visitants és positiva. Paco Cerdà, que va assumir el càrrec el passat juny amb l’entrada del nou govern a la Paeria, va presentar ahir la campanya de turisme de la ciutat per a l’estiu. Sobre el relleu a la regidoria, va dir que es tracta d’un projecte “il·lusionant”.

<br /><br />

Més notícies a l'edició de LA MAÑANA en paper



SOBRE L'AUTOR

Articles relacionats