Una jove de 20 anys va resultar ferida de gravetat ahir després de precipitar-se des d’una alçada d’un quart un pis al carrer Bobalà, segons fonts policials.
Els fets van passar ahir al voltant de tres quarts de nou del vespre. Ràpidament, els testimonis van avisar als serveis d’emergències i pocs minuts després van arribar les patrulles dels Mossos d’Esquadra, la Guàrdia Urbana i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Segons van informar fonts policials, la caiguda hauria estat fortuïta, tot i que els Mossos d’Esquadra s’han fet càrrec de la investigació per tal d’esclarir les causes de la precipitació. La dona hauria caigut des d’un quart pis d’alçada i tot apunta que va estar pel forat de l’escala, caient al pati interior de l’edifici en comptes de a la via pública. Fonts de la Urbana van considerar que les ferides no són compatibles amb l’alçada del seu pis, ja que no semblaven tan greus en un principi.
L’ambulància del SEM va atendre a la víctima al lloc dels fets, però minuts més tard, van evacuar-la a l’Hospital Arnau de Vilanova ferida en estat greu.