Esquerra Republicana va celebrar l’acte central de campanya a Balaguer, amb la presència de la Secretària adjunta, Marta Vilalta i el Conseller Roger Torrent, a més del candidat i paer en cap, Jordi Ignasi Vidal.
Marta Vilalta va posar èmfasi de la governança republicana en l’àmbit municipal, comentant que “cal donar gràcies a totes les persones que dia rere dia dediquen tot el seu temps a millorar la vida dels seus veïns i veïnes”. Vilalta també va reiterar que “cal tenyir de nou de color groc el mapa del país per continuar millorant els nostres pobles i ciutats, perquè Esquerra Republicana és garantia de bon govern i de progrés”. Jordi Ignasi Vidal, va exposar “la necessitat que tenim de continuar fent el canvi i és que la ciutat s’ha transformat en tots els àmbits des de l’habitatge fins a la cultura; s’estan produint grans canvis i s’estan posant les bases a la ciutat que els balaguerins i balaguerines mereixem” i va afegir que “hi ha diferents candidatures que venen fum i que saben que el seu programa electoral no es pot complir ni ara ni en 8 anys, nosaltres hem complert el 70% del nostre programa electoral d’aquesta legislatura i malgrat que alguns el que volen no és fer el canvi, sinó aturar-lo!”. Vidal va remarcar que “gràcies al mateix color polític Generalitat de Catalunya, Diputació, Consell Comarcal i Paeria hem pogut resoldre les millores en mobilitat a la ciutat, els nous accessos al polígon industrial, l’ampliació del polígon industrial, el traspàs del Carrer Urgell i l’ampliació del Pont de Sant Miquel”.
El conseller Roger Torrent va cloure l’acte expressant la necessitat de què els municipis continuïn millorant i que “només pot ser amb els companys i companyes d’Esquerra Republicana, perquè la feina ben feta ha de tenir bons fruits. Els alcaldes i alcaldesses republicans volen transformar els seus municipis més enllà de les xarxes socials i apliquem aquesta utilitat republicana que va de nord a sud del país i que té múltiples exemples d’aquesta continuïtat i millora en el futur, com a mínim els pròxims quatre anys a Balaguer. El millor futur per Balaguer està en mans d’Esquerra Republicana i de tot l’equip d’en Jordi Ignasi Vidal.”