Lleida
19/34° C (sol i núvols)
97% 26 km/h


El Centre de Negocis i Convencions tanca un 2019 amb rècord d’assistents i inicia la celebració del 10è aniversari de la Llotja



114.000 persones van participar en alguna de les activitats programades a la Llotja l’any passat, un milió des que va obrir fa 10 anys


El Centre de Negocis i Convencions (CN) ha celebrat avui telemàticament la Junta d’Accionistes i el Consell d’Administració, posant de manifest el rècord d’assistents a la Llotja durant el 2019 i el 10è aniversari de l’equipament, amb més d’un milió d’assistents des que va obrir portes. L’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, ha presidit el Consell i la Junta, en què s’ha aprovat també els comptes anuals del 2019. El president de la CNC i tinent d’alcalde, Paco Cerdà, ha remarcat que l’any passat la Llotja va tancar el millor en xifres d’assistència des que va obrir fa deu anys. 114.000 persones van participar en algun dels esdeveniments organitzats al teatre i palau de congressos i l’enquesta de satisfacció dels clients que han fet ús de l’equipament ha estat molt satisfactòria, obtenint un 9,4 sobre 10. Respecte al 2018, també s’ha registrat un increment del 23% en les activitats, congressos i espectacles –sobretot en congressos, amb un 33%. Cerdà ha remarcat que aquest any excel·lent tenia continuïtat aquest 2020 fins la crisi sanitària per la pandèmia del coronavirus.

Malgrat això, el CNC està treballant amb un seguit d’accions per reactivar la seva activitat al setembre i s’han apuntat algunes propostes, com el conveni amb la Cambra de Comerç perquè entitats professionals i els col·legis professionals puguin gaudir de la Llotja o els acords amb el gimnàs Trèvol i les associacions de veïns per al pàrquing. També s’està plantejant la creació d’esdeveniments amb nous formats. El que es pretén, segons ha explicat Cerdà, és apropar la llotja a la ciutadania. Tall de veu P.Cerdà

Pel que fa a la celebració del 10à aniversari de la Llotja, es faran accions per commemorar-ho. Ja s’ha presentat “Experiència per Experiència” que convida el pública a relatar la seva vivència vinculada al teatre o al palau de congressos a través de les xarxes socials. Entre els i les participants se sortejaran premis lligats a la Llotja, com assistència a proves de so, visites al ‘backstage’, entrades a un concert, etc. D’aquesta manera, aquestes experiències es volen retornar amb noves experiències singulars, ha explicat Cerdà.  

Més notícies a l'edició de LA MAÑANA en paper



SOBRE L'AUTOR

Articles relacionats