Lleida
20-32° C (sol i núvols)
97% 26 km/h

17 juliol 2019

Reciclar està de moda



L’anunci de la campanya d’estiu Mediterràniament de Damm trenca esquemes; no mostra joves a la platja gaudint dels amics, la música, el sol i l’aigua aquest cop surt una ballarina dansant sobre el fons marí fins que topa amb un banc de plàstics que trenca l’harmonia del seu ball i acaba amb la seva vida. El vídeo llença a l’espectador un missatge de conscienciació envers la natura i la protecció del medi ambient. ¿Una empresa cervesera ens alliçona? Primer he pensat: “Quina hipocresia!” després m’he fixat que la campanya inclou dos vídeos més que mostren investigacions de l’empresa a la recerca d’alternatives sostenibles per eliminar les famoses i contaminants anelles de plàstic i buscant afavorir el reciclatge dels seus envasos. He decidit donar-los un vot de confiança, qualsevol missatge a favor de la natura serà ben rebut sempre que es prediqui amb l’exemple. ¿Què passaria si totes les marques es comencessin a promocionar amb espots anticontaminació només perquè queda bé?, ¿podríem córrer el perill de convertir la conscienciació social en unidireccional i en una moda poc seriosa i passatgera? ¿Sabíeu que cada persona utilitza 155 llaunes cada any? ¿Sabíeu que els envasos d’alumini triguen 10 anys a degradar-se? Doncs ara ja ho sabeu i això no és un anunci.



SOBRE L´AUTOR

0 Comentaris

    No comments

Aporta el teu comentari

Add comment - required field

Amb el suport de: