Lleida
9-25° C (sol i núvols)
97% 26 km/h

17 octubre 2019

El negoci de l’impuls



Anar a comprar pot resultar, fins a cert punt, agradable; el que no suportem és haver de fer cua per pagar. Mirem quina és la caixa amb menys clients o la que creiem que anirà més de pressa i, just abans que entrem en pànic, el caixer/a truca demanant que se n’obri una altra. Els compradors agraïm el gest i pensem que ho fan per satisfer i fidelitzar el client. Doncs no, aquest no és l’objectiu. És només una tàctica empresarial. Les cues dels supermercats generen pèrdues milionàries als empresaris. Segons els experts, quan un comprador veu cua a la caixa: o bé desisteix de comprar perquè no li compensa esperar, o bé comença a reflexionar sobre els productes que porta al carret, li entra el “moment remordiment” i comença a deixar pel camí productes adquirits de manera compulsiva. Aquest moment de reflexió i de remordiment és el que els empresaris volen evitar, és el que els fa perdre diners. ¿Per què us ho explico? Perquè buscava una explicació a l’estrès que pateixo just després de passar per caixa. No entenia per què es desviuen per evitar-nos les cues per pagar i, tot seguit, ens pressionen per marxar. Es posen a cobrar el client següent sense que tinguem temps d’embossar els articles que ja hem pagat. Doncs bé, ara ja ho sabeu. Continuaran  apressant-nos a omplir les bosses però ara ja sabem per què. 



SOBRE L´AUTOR

0 Comentaris

    No comments

Aporta el teu comentari

Add comment - required field

Amb el suport de: