El coronavirus torna a importunar l’ICG Força Lleida. A part dels partits ajornats i després d’algun episiodio anterior, un cas confirmat de positiu per Covid-19 ha obligat ara a confinar tota la plantilla i el club ja ha demanat endarrerir la trobada prevista per al dia 27 contra el Levitec Huesca.
Tot va començar quan, davant d’una simptomatologia compatible amb la Covid-19, un dels integrants de la plantilla de l’ICG Força Lleida es va sotmetre divendres passat a una prova PCR per determinar si efectivament era portador del virus.
El club va conèixer ahir al matí el resultat de l’esmentada prova, el resultat va aparèixer positiu.
Atès que aquest integrant de la plantilla havia estat en contacte estret amb la resta de membres de el grup, tot l’equip tècnic i el cos tècnic han quedat confinats en els seus respectius domicilis, en principi, durant els pròxims deu dies, segons va comunicar l’entitat mitjançant una nota de premsa.
PARTIT AJORNAT
Davant d’aquesta situació, el Força Lleida va informar també que ja s’ha comunicat el cas a la FEB i, conseqüentment, l’entitat ha procedit a demanar l’ajornament de el partit que l’equip havia de disputar el pròxim dia 28 a la pista del Levitec Huesca . Aquest nou aturada arriba en un moment en què l’optimisme s’havia assentat en el si del conjunt lleidatà, que es veu amb opcions de classificar-se entre els cinc primers del seu grup de LEB Or per disputar el play off d’ascens. Els lleidatans venien d’una victòria contra el Canoe i semblava que tindrien opcions de sumar un altre triomf a Osca que prolongués la bona dinàmica. A més, l’entitat havia aconseguit retenir la seva estrella Michael Carrera perquè no acudís a la finestra FIBA. Sense competició aquesta setmana, com a mínim hi ha dies per recobrar-se.