Amb els preus del gas desorbitats, un veí de Balaguer ha rebut ara una factura de més de 2.000 euros perquè, segons l’empresa, durant els últims quatre anys li han cobrat lectures estimades.
El periodista i escriptor David Marín, ha denunciat aquesta setmana la factura de gas que li havia arribat al seu pis de Balaguer perquè ascendia a 2.285,35 euros, una xifra “molt exagerada” en comparació amb les factures que estava pagant fins ara. Marín explica que, després de rebre-la, s’ha posat en contacte amb la companyia i li han justificat dient que se li ha fet una actualització de les lectures estimades. La comercialitzadora és Catgas i la distribuïdora és Nedgia.
En aquest sentit, la companyia diu que des de feia 4 anys li feien lectures estimades i ara les han actualitzat, quan el propi Marín assegura que ell ha anat passant les lectures reals en paper. “Hi ha hagut un problema”, denuncia mentre remarca que precisament ara es registren els preus més elevats de gas. “No sé si és mala fe o mala sort”, lamenta.
És per això que Marín ha presentat una reclamació a la companyia i, per ara, la factura queda paralitzada fins que es resolgui el cas. “Estic parlant amb la companyia per arribar a un acord”, assegura. Per ara, desconeix si la resta de veïns del pis tenen el mateix problema, però li consta que “hi ha més casos” amb aquesta companyia.
Amb tot, el periodista David Marín afirma que “pagaré fins a l’últim cèntim que hagi consumit però no estic d’acord que s’apliqui el preu actual al consum d’abans” perquè ara els preus són notablement superiors als que hi havia aleshores.